pátek 12. září 2014

Five Things

Five Things




V sobotu se mi vdávala sestřenice, a tak jsme byli celá rodina pozvána na svatbu, celá událost byla nádherná a všichni si to užili. Dekorace byla laděna do fialové barvy. Podařilo se mi udělat mnoho fotek, můžete se v blízké době těšit na samostatný článek...


Svatební hostina se konala pod Děvínem, proto jsme se v mezi čase, vydali s bráchou a Milým podívat na zříceninu hradu z blízka...


V úterý mě s mým Milým čekal výlet do Prahy, kde jsem poprvé navštívila Palác knih, který mě celkově docela dost zklamal, ale oddělení s Agathou se mi líbilo naopak moc...


Podařilo se nám stihnout obejít i několik památek, jednou z nejkrásnějších byl Obecní dům, protože i z Prahy mám opravdu hodně fotek, bude článek i o tomto výletu...


Hlavním důvodem návštěvy Prahy byl večerní fotbalový zápas Česká republika - Nizozemí, který jsme samozřejmě vyhráli, nejsem nijak velká fanynka, i tak jsem si to ale užila, atmosféra byla po celou dobu opravdu příjemná...

Žádné komentáře:

Okomentovat