pátek 14. června 2013

Five Things

Five Things

Už zase tu máme pátek a s ním rubriku Five Things. Počasí se naštěstí docela umoudřilo a začalo připomínat léto. Přináším shrnutí mého týdne. A jaký byl ten Váš?


O víkendu se u nás v obci uskutečnily babské hody. Ženy v krojích měly krásné počasí, a tak se celá slavnost i s hodovou zábavou mohla konat pod širým nebem. Hody byly stejně jako v minulých letech velice povedené a přinesly mnoho zábavy.


Přišel mi balíček s knihami od Fragmentu. Taky tak rádi rozbalujete balík s knihami? Já si to užívám jako malé děcko, mám z toho vždy téměř Vánoce.


Pořídila jsem si odkládací talíř na mé poklady. Měla bych si jich do budoucna pořídit ještě víc, protože část mých šperků se stále ještě válí v šuplíku jen tak...


Do knih, které mi došly jsem se hned s chutí pustila. Momentálně čtu pokračování detektivky o novinářce Noře.


Černá krajka, perly, rudý lak na nehty i rtěnka? Akorát jsem ještě nenašla příležitost, kam si to obléct... Až teď jsem zjistila, jak těžké je vyfotit perly, aby jako perly vypadaly... A to je můj nejlepší pokus...



Žádné komentáře:

Okomentovat