pondělí 30. září 2013

Polibek pro Annu

Polibek pro Annu

Autorka: Stephanie Perkinsová
Originální název: Anna and the French Kiss
Přeložila: Jana Montorio Doležalová
Vydalo: CooBoo
Rok vydání: 2010
Počet stran: 336

Anna je svým otcem nedobrovolně poslána na studia do Paříže. Zpočátku ve škole nemá žádné kamarády, brzy se ale seznámí se svou sousedkou Meredith, která ji přivede do své party. Nejsympatičtějším členem party je Étienne, který je ale bohužel zadaný.

"Kolik sedmnáctiletých by vraždilo, aby mohli odejít z domu? Mí sousedi žádný krize neprožívají. Za zdmi jejich pokojíků nikdo nebrečí. Z postele popadnu tričko, abych se osušila, když vtom se objeví řešení. Můj polštář. Padám obličejem do zvukotěsné bariéry a bulím a bulím a bulím."

Anna si začne více užívat život na kolejích, ale hlavně svůj pobyt v nejromantičtějším městě na světě. Hodně se zaměří na svou zálibu - sledování a následné psaní kritiky filmů...Anna si je s Etiennem čím dál bližší, motá se kolem  spousta holek, navíc má přítelkyni. 

"Nejpozoruhodnějším znakem mýho novýho vzdělávání je ale to, co se děje mimo třídu. O tomhle se žádná lesklá brožurka nezmiňovala. A jde o tohle: studovat na internátní škole je jako žít uvnitř střední školy. Nemůžu se dostat ven. Dokonce i když jsem ve svým pokoji, mám uši plný popový hudby, rvaček z prádelny a opilýho tancování ze schodiště. "

Příjemná, romantická oddechovka, která je napsána velice milým a svěžím stylem. I když jsem čekala mnohem víc, protože mi ji spousta známých doporučovala jakou skvělou knihu. Na druhou stanu jsem si ale u příběhu skvěle odpočinula, a tak jsem nakonec měla z knihy velice příjemný pocit. Prostě ohromně milá kniha.

Žádné komentáře:

Okomentovat