pátek 30. srpna 2013

Five Things

Five Things

Vítám Vás v posledním prázdninové týdnu. Mám za sebou pracovní prázdniny a před sebou tři týdny volna, než mi začne škola... Naneštěstí zapůsobil zákon schválnosti a já jsem pořádně nastydla... Je to vůbec možný v létě? Snad se z toho brzy vyléčím, a zatím tu mám pro Vás pár fotek, které charakterizují můj uplynulý týden.



Konečně mi dorazila moje oblíbená kniha od Jane Austen s nádherným obalem...


Malované prkénko se nám do kuchyně už moc nehodí, ale mezi teploměrem a lopatkou mu to velice sluší...


Cestou z práce na zastávku jsem se při slunečném počasí kochala nádhernou scénou, kdy přes větve obsypané zelenými lístky probleskovaly sluneční paprsky... No a málem mi ujel autobus...


Na pohodlné houpačce jsem zhoupla na návštěvě u kamarádky...


Neobyčejně krásný západ slunce...

Užívejte si posledních prázdninových dní, snad už se polepším a budu přidávat více příspěvků, než minulé dva měsíce...







Žádné komentáře:

Okomentovat