pátek 23. srpna 2013

Five Things

Five Things

Zdravím, je pátek odpoledne a s ním i moje pravidelná rubrika Five Things, minulý i předminulý týden byly velice hektické... Měla jsem naplánováno udělat tolik věcí - napsat pár dopisů, recenzí, uklidit si pokoj... Bohužel se mi nepovedlo ani jedno... Snad už to příští týden bude lepší a jedna skvělá zpráva pro mě: příští týden je můj poslední týden na brigádě...Už se nemůžu dočkat... A jedna špatná (nebo taky dobrá?) zpráva pro středoškoláky a "základoškoláky": zbývá Vám poslední týden prázdnin, ale to asi víte...


Na dvorku nám vykvetla nádherná dvoubarevná hortenzie...


Želva, která unese na zádech celou Olomouc i mě...


Krásná budova, ve které sídlí skvělá pizzérie a kavárna...


Moje oblíbená Funghi s kukuřicí navíc, jaká je vaše oblíbená pizza?


Pop příjemná procházce osvěžující zmrzlina, u mě vyhrála moje nejoblíbenější citrónová a k ní jsem si dala ananasovou...

Koukám, že na fotkách z tohoto týdne jsou buď památky nebo jídlo... Do příště se snad polepším...





1 komentář:

  1. Má oblíbená pizza je šunková s kukuřicí nebo ananasem.. :)))

    OdpovědětVymazat