čtvrtek 11. července 2013

Five Things

Five Things

I když jsem si myslela, že tento týden už bude pohodový, opak byl pravdou. Byl stejně hektický, ne-li horší než minulý. Ale nebojte se, přes víkend napíšu několik recenzí a článků a opět se zde bude něco objevovat. Samozřejmě jsem nežila jen prací, tak se podívejte, co jsem kromě ní tento týden dělala.


Moc se mi líbí nová akce u Coca Coly, mé jméno je ale tak obvyklé, že mi velmi dlouho trvalo, než jsem konečně našla (resp. můj Milý) lahev s Hankou.


O víkendu jsem neodolala točené jablečné zmrzlině, kterou u nás ve vesnici prodávají.


Přišly mi recenzní výtisky na červenec. Do "fragmentovských" thrillerů už jsem se začetla, a zatím mě dost baví.


Krásnou konvičku, kterou jsem si nedávno pořídila, jsem se rozhodla využít jako stojánek na tužky.


Už zase tu máme adrenalinový zápis předmětů pro příští semestr. Myslím, že nejsem jediná, kdo u toho vždy zuří a zlobí se na techniky Stagu...





Žádné komentáře:

Okomentovat