pátek 5. července 2013

Five Things

Five Things

Tento týden byl pro mě opravdu hektický, proto jsem ani nepřispívala na blog, doufám, že se to ale zlepší... Nastoupila jsem totiž na brigádu, kterou budu mít až do konce srpna. Docela mě mrzelo, že při tak krásném počasí musím být zavřená v hale, i tak jsem si ale našla chvilky, abych si sluníčka užila...


Můj první den v práci, kompletovala jsem tlačítka, teda aspoň mi to tak připadalo. Sice je to velice jednotvárná činnost, ale když máte motivaci, tak Vám to ani tak nepřijde...


Není nad domácí marmeládu a ta malinová je obzvlášť dobrá, hlavně k domácí vánočce...


Je - li libo bonbón? Který upřednostňujete?  Já si dám "bonbónky" z levé misky do uší a z té právé do pusy...


Moje oblíbené letní šatičky, které teď nosím nejraději...


Na dvorku nám rozkvetly nádherné hortenzie. Je zvláštní, že na jednom keříku modré i růžové květy. Asi máme na jednom místě zároveň zásaditou i kyselou půdu...

Žádné komentáře:

Okomentovat