pátek 7. června 2013

Five Things

Five Things

Od tohoto pátku se s Vámi každý pátek budu dělit o pět fotek, které jsem za daný týden pořídila, a které nějak vyjadřují, co jsem ten týden dělala a co je u mě nového. Není to rubrika, kterou bych sama vymyslela, ale inspirovala jsem se na zahraničním blogu Cupcakes and Cashmere, a také tuto rubriku můžete vidět na českém blogu Knižní přátelství. Narozdíl od těchto blogerek budu psát česky, protože píšu na český blog, navíc si myslím, že moje angličtina není zrovna úžasná. 


I když už jsem už věkem dospělá, stále jsem dítě svých rodičů, a tak jsem ke Dni dětí dostala vynikající mentolové čokoládky, které byly nádherně balené - každá zvlášť v kapsičce. S mamkou jsme si v sobotu udělali takový holčičí den a vyrazily jsme na nákupy do Brna, dobře nakupovala se hlavně pro mě...



























V neděli už u nás trochu začalo zlobit počasí a pršelo. Navečer nám ale nebe nabídlo nádhernou podívanou v podobě krásné duhy, která měla začátek a dokonce i konec.


Konečně mám kytku do svého květináče. Květina se mi hrozně líbí, dostala jsem ji od svého Milého.


Horký čaj byl tento týden nezbytný, budu muset, co nejdřív doplnit zásoby, protože se mi poněkud ztenčily...

Snad se Vám nová rubrika bude líbit, příští pátek na viděnou...


Žádné komentáře:

Okomentovat