pátek 2. ledna 2015

Five Things

Five Things



V minulých dnech pořádně udeřila zima, vyzbrojila jsem se proti ní čepicí s bambulí a huňatým svetrem...


Konečně jsem objevila svou vysněnou barvu rtěnky za velmi výhodnou cenu...


Ještě nevím, na co budu překrásný blok používat, ale už se moc těším, až si do něj začnu něco zapisovat...


Zimní plechový box...


S mamkou jsme letos zavedly novo tradici, každý rok si koupíme alespoň jednu novou baňku na stromek, abychom měly na každé Vánoce památku, letos jasně vyhrály muchomůrky, ale koupily jsme i dvě jiné baňky...

4 komentáře:

  1. Krásné věci, ten blok a plechový box jsou úžasné :)

    Yankee Candle a jiné vůně domova :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ten nápad s baňkami :)) Letos jsem na městě viděla jednu překrásnou baňku a furt jsem přemýšlela, že bych ji koupila a darovat právě mamce na stromeček, v duchu podobné tradice. Ale nakonec jsem ji nekoupila, protože máme všechny ozdoby sladěné a usoudila jsem, že by to asi nevypadalo pěkně. Do teď toho lituji :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme takový barevný mišmaš baněk, takže tohle neřešíme. Je škoda, že jsi ji i tak nekoupila, ale třeba se ti zadaří příští rok :-)

      Vymazat