středa 30. dubna 2014

Měsíční chvástačka: Duben

Měsíční chvástačka: Duben


Recenzní výtisky:

Christoph Marzi - Poslední čarodějka: Zpívající město
Jaime Reed - Kronka kambionů: Osudová přitažlivost
Julie Cross - Rozděleni časem: V pasti
Jan Hartman - Bohové a stvůry
Whitney Holcombe - Jak jsem zhubla 45 kg za 1 rok
Andrew Fukuda - Hon
Charles Gilman - Horror School: Podivné sestry


Koupené knihy:

Isabel Allende - Sépiový portrét
Agatha Christie - Vlak z Paddingtonu
Deborah Lawrensonová - Lucerna v temnotě


Celkem: 10 knih

5 komentářů:

  1. Pěkné kousky, Hon mám doma a docela se na něj těším. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Hon mám taky a moc se mi líbil.. Dost recenzních výtisků ale to mi nevadí - spíš závidím :D
    www.fantasy-maniak.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Sépiový portrét vypadá zajímavě.
    Škoda, že se nevydává kniha "Jak jsem zhubla 10 kilo za 1 den", ta by se mi hodila :D

    OdpovědětVymazat