sobota 14. září 2013

Čas květin a dekorací

Čas květin a dekorací

Vždy jednou za čas jezdíme s mamkou do velkoobchodu s květinami, kde si nakoupíme sezónní květiny a doplníme si květiny, které máme doma v květináči. Před Vánocemi jedem pro vánoční hvězdy, na podzim pro "kateřinky" a vřesy, v létě máme doma spoustu svých květin a na jaře si máma jezdí pro muškáty, aby jimi osázely oba naše balkóny... 




Ve skleníku prodávají různé květiny v květináčích, mají stálý sortiment (orchideje, kaktusy, kolopejky...) a navíc i sezónní květiny - macešky, levanduli...


Ve vedlejším pavilonu prodávají květináče, keramiku, umělé květiny a spoustu dalších věcí, které si jen k aranžování květin dovedete představit a v neposlední řadě je zde i mrazící box plný nádherných pugétů řezaných květin - tam se chodím vždy jen toužebně koukat...


Tentokrát se mi líbilo hrozně moc věci, které nabízely. Bylo opravdu těžké si jich vybrat jen pár, i tak jsem zde ale nechala mnohem více peněz, než jsem chtěla... Poslední dobou jsem si objevila styl Provence a romantické motivy, ale to jste si z obrázku asi všimli... Obrazu a květináčům jsem nedokázala odolat, vázičky jsou dost univerzální a hodí se stále, stejně jako kytice bílých květů, no a hrnek s konvičkou dohromady? Prostě nádhera, která na mě vyloženě mrkala a mávala...





Co vy? jezdíte také nakupovat květiny a doplňky s nimi spojenými?

Žádné komentáře:

Okomentovat