pátek 9. srpna 2013

Five Things

Five Things

Vítám Vás v prvním srpnovém týdnu v mé pravidelné páteční rubrice, ve které Vám přináším pět věcí, které mi dělají radost nebo, které jsou pro uplynulý týden charakteristické...



Nedělní večer byl ve znamení blesků a vyhozené elektřiny, vyzkoušela jsem si, jaké je to psát dopisy při svíčkách a připadala jsem si u toho jako druhá Jane Austen...


Je potřeba dělat si často radost nějakými drobnostmi - v mém případě jsou tou nové šaty, čelenka a krásný perlový náramek...


Zdeňka mi udělala obrovskou radost, když mi poslala krásnou záložku ze své dílny, hned jsem ji použila, protože se skvěle hodí k četbě Emmy od Jane Austen...


Hádejte, kdo z Česka si koupil Emmu v originálním a krásném vydání? No, přece JÁ! Tahle mapa, kterou najdete na hlavní stránce BookDepositary je opravdu zajímavá, schválně se někdy mrkněte, co si lidé z různých částí světa kupují za knížky...


No a nakonec nádherné šátky, které mi teta přivezla z Bosny a Hercegoviny. Hned jsem si je zamilovala, jsou z velice příjemného materiálu, no a ty vzory... 

Mějte se krásně, hodně odpočívejte a těšte se na chladnější počasí... Nebo alespoň já se už nemohu dočkat...





Žádné komentáře:

Okomentovat