čtvrtek 25. dubna 2013

Vše je v květu...

Vše je v květu...

Máme tu nádherné jarní počasí, květiny voní a kvetou. No a ve škole je na spadnutí zkouškové, tím pádem je učení až nad hlavu. Mám pár dní volna, než ten celý shon zase vypukne, a tak si užívám naší nádherně rozkvetlé zahrady.Tak mám pro Vás pár fotek... Co Vy? Jak si užíváte jara a taky už Vás pomalu dostihují zkoušky? 



Nádherně rozkvetlá meruňka, vypadá to, že by letos mohlo opět být spousta meruněk.. Už se moc těším jak na meruňky, tak na vaření marmelády.


Tulipány - moje nejoblíbenější květiny, už aby rozkvetly ty bílé, ty mám úplně nejraději.. Jaké jsou vaše oblíbené květiny?


Zlatý déšť letos vykvetl celkem pozdě, jindy bývá už na velikonoce...


Fialky, už jsem se tak moc nemohla dočkat jejich vůně, že jsem se je musela vydat hledat i ve městě, abych si mohla přivonět...


A nakonec barvínek, který nám osaměle roste ve škvírce v betonu.

Užívejte si i vy jarní dny a čerpejte z nich dost síly, ať už Vás čekají zkoušky či náročná práce.




Žádné komentáře:

Okomentovat