pondělí 10. června 2013

Květinová péče o tělo

Květinová péče o tělo

Už hrozně dlouho jsem tu nenapsala nic o kosmetice, tak to teď zkusím napravit. Dneska jsem si vybrala nádherně vonící sprchový gel a krásně voňavé tělové mléko.




Sprchový gel s vůní vlčí máků

Tak tento sprchový gel jsem si nemohla nechat ujít, vidíte název mého blogu? Mám moc ráda vlčí máky a v Rossmannu jsem našla sprchový gel s jejich vůní. Je od privátní značky Rossmannu - Isany a stojí krásných 19.90 Kč.

+ krásná vůně
+ cena
+ dobře se nanáší a rozmazává

- vysušuje pokožku




Osvěžující tělové mléko s citronovou trávou a výtažky z okurky

Krásně svěže vonící tělové mléko z Avonu, stojí 69 Kč. Zaujalo mě hlavně díky svému pěknému obalu, moc se mi líbí také jeho velikost, která je akorát do ruky, není to žádné obrovské balení, jako většinou bývá.

+ krásná vůně
+ obal (hezký, ideální velikost)
+ řidší konzistence - dobře se roztírá a vsakuje

- musí se mazat častěji (není tak intenzivní)


Žádné komentáře:

Okomentovat