sobota 4. května 2013

Májové chvilky

Májové chvilky

Duben se nám přehoupl do května - měsíce lásky. Květen je můj nejoblíbenější měsíc, kvete tolik nádherných květin. Obvykle máme nádherné počasí - teplo, ale ne tropické vedro. Jen jediné kazí tu nádheru... Květen je také měsíc zkoušek... A tak i když bych tak ráda četla na zahradě a snila si nějaký romantický příběh, musím se učit. Můžu si číst leda tak didaktiku, právo nebo metodologii. Ale stejně si každý den alespoň chvilku vyšetřím na své oblíbené knihy. Nevím, zda to tak máte i vy, ale já mám v květnu chuť na pořádnou romantiku, a tak čtu hlavně historické romány - teď je to konkrétně trilogie Christina Marie, kterou pro vás postupně zpracovávám.


Něžně rozkvetlá jabloň, líbí se mi tak moc, že ji stále chodím obdivovat, pokud jsem doma.


Píšu pro Vás recenzi prvního dílu Christiny Marie - Hraběnka z Albassy. K tomu jsem si donesla alespoň malinký kousek jara - mé oblíbené tulipány a krásně vonící šeřík.

Přeji Vám hodně úspěchu ve zkouškách, nejen ve škole, ale i v životě. A hlavně si nezapomeňte užívat toho krásného počasí a pučící přírody.



Žádné komentáře:

Okomentovat