pátek 5. dubna 2013

Laky na nehty

Laky na nehty


Nemám ráda, když se mi laky na nehty jen tak válí v zásuvce a já nemůžu najít zrovna ten odstín, který potřebuju. Tak jsem spojila příjemné s užitečným - uspořádala jsem si laky na nehty a vytvořila si pěknou dekoraci na toaletní stolek. 


 Potřebujeme:


  •  sklenici (např. od zelí)
  •  kousek krajky (může být třeba i mašle)
  • laky na nehty


Postup je více než jednoduchý, laky naskládáme do sklenice - lépe vypadá, když naskládány cik - cak než, když je naskládáme přesně na sebe. Zavřeme sklenici, kolem hrdla ovážeme krajkou a uděláme mašli. Dá se samozřejmě udělat mnoho obměn - místo krajky mašli, místo sklenice jinou skleněnou nádobu apod.





















A jak vy skladujete své laky na nehty? Budu ráda, když mi do komentářů dáte odkaz na své nápady, popř. vyjádříte názor na můj nápad.

2 komentáře:

  1. Super nápad )) vypadá to moc pěkně )) budu moc ráda, když se koukneš na náš blog a popřípadně se zúčastníš giveaway )): http://dienosaur.blogspot.cz/2013/03/giveaway-and-illlnes.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je to hrozně jednoduché a přitom efektní, pozvání určitě využiju a mrknu na Váš blog :-)

      Vymazat