neděle 16. března 2014

SWAP se Zdeňkou

SWAP se Zdeňkou

Kromě obvyklých výhod, které blogování přináší, je tu i jedna obrovská výhoda - poznáte nové přátele. Jedna z prvních slečen, které jsem díky tomuto svému koníčku poznala je Zdeňka z Literárního koutku.  Je to nesmírně milá děvčica, dost často mě zaráží, kolik věcí máme společných. Například obě rády píšeme dopisy, a tak vzniklo naše papírové přátelství. Před časem jsme se domluvily, že uspořádáme Swap, a to přesně na 14. února, abychom si na sv. Valentýna udělaly radost.


Po rozbalení a otevření krabice na mě vykouklo plno balíčků a návod, v jakém pořadí je mám rozbalovat, taková hra je něco pro mě...


V prvním baličku se skrýval sprchový, který se hodí snad pořád, tento navíc voní po levanduli, což je má oblíbená vůně...


Ve druhém dárečku se ukrýval náramek a tady takový s "cingrlátky" já teda fakt můžu...


Další moje slabost jsou laky na nehty, i tohle byla trefa do černého, tedy vlastně fialového, navíc to není jen lak na nehty, ale ve víčku má zavřeny kamínky, které jsou barevně slazeny s barvou laku, byla jsem z něj úplně nadšená...


Šatky a šály nosím skoro pořád a navíc miluju květinové vzory, a co jsem našla ve čtvrtém balíčku? Květinovou šálku - bezvadné...


V pátém balíčku se nacházela tato hebká kulička, ještě stále se mi nepodařilo určit, co je to za zvířátko, ale to mi vůbec nevadí, protože jsem zjistila, že je protistresový, když jej hladím, cítím se klidnější...


Překrásný adresář se ukrýval v dárečku číslo šest, velmi se mi hodí, protože adresář nemám. Můžete hádat, která adresa bude první zapsána - a svou adresu znám, nepotřebuji si ji zatím zapisovat...


Posledním dárkem byla kniha Brenda Veliká, na kterou se už ohromně těším, protože podle anotace to vypadá na parádní zábavu... Navíc jsem v balíčku našla ještě dopis s překrásným pohledem, na kterém je Rumcajs s Cipískem a spoustu záložek...

Moc děkuji Zdeňce za nádherný Swap, kterým se mi naprosto trefila do vkusu, až se mi tomu nechce věřit... 

Ostudně jsem si zapomněla vyfotit to, co jsem Zdeňce poslala já, každopádně, pokud vás to zajímá její článek o našem Swapu najdete ZDE.


2 komentáře:

  1. Zdeňka je úplně skvělá osoba!! :-)
    Skvělé věci Ti nabalila :D Super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. o swapu slysim poprve ale fakt se mi to moc libi. poslaly jste si krasny vecicky!

    OdpovědětVymazat