pátek 13. prosince 2013

Five Things

Five Things



Výborná káva se šlehačkou a karamelovým likérem a k ní roztomilá perníková hvězdička...


Olomoucké vánoční trhy v noci jsou prostě překrásné...


V úterý jsem oslavila narozeniny, ke kterým jsem dostala dvě růžičky, žíhanou od rodičů a rudou od tety...


Ovčí boty sice nejsou nějak moc vzhledné, ale kdybyste věděli, jak jsou nádherně teplé a měkké, no zkrátka ideální pro tyto mrazivé dny, kdy se zavrtáte s knihou do deky, tak už je nedáte z nohou...


Nádhernou knihu Uloupený ráj jsem dostala od svého Milého k narozeninám, když k ní ještě přidám krásný nový parfém, ocitám se přímo v Paříži, kde se část knihy odehrává...

2 komentáře:

  1. Ta kniha vypadá výborně :) A na Olomouckých trzích jsem nikdy nebyla, třeba se mi jednou poštěstí :)

    OdpovědětVymazat